Korduma kippuvad küsimused

Kus saan tooteid näha?
Põhitooted on väljas meie Tartu kontoris (Aardla 25e II korrusel). Lahtiolekuajad leiad kontaktide alt.

Tellimuse täitmisaeg? Millest oleneb?
Tellimuse täitmisaeg oleneb toote iseloomust. Kui esitatud pakkumine / tellimus on kinnitatud, võtame asja kohe töösse. Toote puhul oleneb, kas toode on kohe laos olemas või tuleb toota / tellida. Kui toode on kohe laos olemas, siis väljastame tellimuse samal päeval. Kui toodet laos ei ole, siis tuleks arvestada 1-3 nädalaga. Orienteeruv tarnaeg antakse Sulle tellimuse kinnitamisel teada, kuid tuleb arvestada võimalike meist olenematute viivitustega. Soovitame oma tellimuse soovist teada anda varakult, et kindlustada toodete õigeaegne saabumine.

Eritellimusel toodete valmimise aeg?
Eritellimus toodete puhul võiks arvestada vähemalt 1-2-nädalase tootmisajaga. 

Kuidas saan tasuda?
Kohapeal ei ole võimalik tasuda, edastame tellimuse esitajale pärast toodete väljastamist arve e-posti teel. 

Hinnad?
Esita hinnapäring või pöördu hinnakirja saamiseks meie poole, siin.

Vaid need tooted?
Meie kodulehel on väljas põhitooted. Kui Sa ei leia teile sobivat toodet, küsige julgesti abi meilt, siin. 

Miinimumkogused?
Tooteid saab tellida ka ühekaupa, lisakulusid sellele ei rakendu. Üksikutele toodetele võib olla määratud ka miinimumkogus, mis oleneb toodete arvust pakis

Transport?
Jah. Teeme koostööd ühe põhjamaade juhtivaima transpordi- ning logistikaettevõtevõttega, kes tarnib saadetisi Eesti suurlinnadesse järgmiseks tööpäevaks ja mujale hiljemalt ülejärgmiseks tööpäevaks. Samuti on võimalik tellida Itella SmartPOST pakiautomaati. Hind vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. 

Saan ise oma tellimusele järele tulla?
Jah. Kui tooted on väljastamiseks valmis, siis on võimalik järgi tulla (tavapärastel lahtiolekuaegadel) meie lattu, Aardla 25e Tartu.

Ei leidnud oma küsimustele vastust?
Võta meiega ühendust, oleme valmis Sind aitama. E-post: info@laimincom.ee või tel: +372 53 068 177