«Tegelikult ei tohiks ühtegi asja kaupluses asetada juhuslikult.

Kaupluse kujundus on oluline, sest kuni 70% oste sooritatakse hetkeemotsiooni ajel. Kaupluste müüginumbreid on võimalik läbi väljapanekute süsteemse organiseerimise oluliselt tõsta. 

Kauplusesse siseneva kliendi fookuspunktid on peamiselt otse ees poe kaugemas seinas, samuti vasakus ja paremas seinas kaupluse keskel. Neid punkte märgates, hakkab klient mööda kauplust ringi liikuma ja tee peale jäävaid tooteid lähemalt uurima. Vales kohas paiknev eriväljapanek jääb kliendile märkamatuks. 90% ostlemise ajast võtab käimine riiulite vahel, vaid ülejäänud aja tutvub klient tootega põhjalikumalt. 

Pärast tööd mõjub hästi reklaamivabam keskkond. Selle asemel, et pakkuda otsest reklaami, too inimestele väärt ideid ja lahendusi. 

Poe üldise atmosfääri loob kaupluse ja brändi üldised väärtused, mida omakorda toetab kaupade väljapanek. Seetõttu ei tasu midagi jätta juhuse hooleks. Paelu kliendi meeli ka siis, kui poe uksed on suletud.

Turundusraadio l 20.08.13 l

VAATEAKNALE!